Helloooooooo from the other side! - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Alyt Haanstra - WaarBenJij.nu Helloooooooo from the other side! - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Alyt Haanstra - WaarBenJij.nu

Helloooooooo from the other side!

Blijf op de hoogte en volg Alyt

03 April 2016 | Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Hallo lieverds,

Daar ben ik weer. Zoals beloofd een weekje later! En wat is er veeeeel gebeurd deze week!

Zoals ik al gezegd had schrijf ik deze blog vanuit Nederland! Ik was eigenlijk alweer vergeten dat ik deze belofte gemaakt had maar gelukkig herinnerde Harry me er eventjes aan dat ik een blog zou schrijven hier in Nederland haha.

Wat is er allemaal gebeurd deze week zul je denken. Naja het valt mee hoor! Tot woensdag was ik zoals gewoonlijk aan het werk. Wat echt super leuk was want heb zoveel cocktails geleerd afgelopen dagen.

Het was vorig weekend natuurlijk Pasen, dus het hele hotel zal stamp en stamp vol. En wat hebben we lange, vermoeiende maar satisfying dagen gehad. Heel veel gewerkt, maar het was het meer en meer dan waard. Ik heb echt genoten die 9 dagen dat ik aan het werk was. Hoe raar het ook klinkt want heb echt onwijs veel uren gemaakt, ik vond het echt super leuk.

Ik moet toegeven dat de Cocktailbar van The Grand eindelijk een beetje als een thuis gaat aanvoelen. Ik vind het werk en mijn collega's zooo ontzettend leuk! Dat zorgt er elke dag weer voor dat ik met zoveel plezier naar mijn werk toe ga. Ik begin nu in te zien dat horeca toch wel een bedrijfstak is die heel goed bij me past haha. Echt super leuk. En ben echt onwijs blij dat ik eindelijk een beetje mijn draai heb gevonden hier. Natuurlijk allemaal dankzij mijn liefste collega's. Zonder hun had ik het allang opgegeven. Ik heb het zo getroffen met de mensen waar ik me nu mee omring. De jongens en de meiden met wie ik omga zijn serieus mijn rotsen in de branding en zorgen er elke dag weer voor dat het een feestje is. En natuurlijk lieve Marijke die elke keer weer voor me zorgt en mijn verhalen aanhoort haha.

Tot woensdag was ik dus zoals ik al zei aan het werk. Lange dagen en vroege ochtenden maar echt heel leuk. Woensdag was mijn laatste shift voordat ik naar Nederland zou vertrekken voor een aantal dagen. Ik stond overdag in mijn eentje, wat helemaal geen probleem is want dat gebeurt vaak genoeg. Maar vandaag ging er wat fout. Ik was een wijnglas aan het pouleren en de onderkant van het wijnglas brak af. Ik zette schijnbaar aardig druk op het glas want het stokje van het glas schoot door in mijn pols. Ik hoorde het glas door mn vel snijden (heel aangenaam). Ik heb niet echt de wond bekeken maar zag het bloed bij mn pols naar beneden stromen en zag mn rechterarm, die de wond bedekte, helemaal rood worden. Ik rende zo snel als ik kon naar de Lounge waar Fayez supervisor was, samen renden we door naar de keuken waar een chef een EHBO diploma heeft. 1 chef heeft het vel van mijn pols bij elkaar gehouden terwijl de ander het in het verband wikkelde. Daarna heb ik Marijke opgebeld en gevraagd of ze met me mee naar het ziekenhuis wou want het moest gehecht worden. Gelukkig een maal aangekomen in het ziekenhuis hoefde het alleen maar gelijmd te worden wat natuurlijk een hoop pijn scheelt.

Donderdag ochtend heel vroeg stond de taxi alweer op mij te wachten om me naar het treinstation te brengen. Om 8u ging mijn vlucht naar Nederland en om half 12 stond ik bij mijn liefste vriendje op de stoep! Daarna gelijk naar het ziekenhuis gegaan voor bloedonderzoek. Bij thuiskomst zei Jeroen: Jeetje wat heb jij een rare elleboog. En ja hoor de zuster had helemaal mis geprikt en ik had een bult ter grootte van een pinpong bal op mijn elleboog zitten. Donderdag voor de rest niet zoveel gedaan, en lekker met Jeroentje gechilt.

Vrijdag ochtend ben ik samen met Sanne naar de kapper gegaan en heb ik mezelf lekker laten verwennen. Weer heerlijke blonde haartjes! Whieeee me so happy! En in de middag kwamen mn liefste Nel en Lems me opzoeken in Haarlem. lekker met z'n 3en geluncht en geshopt, echt fijn om ze weer eventjes te zien. Helaas had ik wel erg veel last van mijn arm.. Door dat de dokter mistgeprikt had kon ik mijn elleboog ook niet echt bewegen. De zwelling was inmiddel afgenomen maar het was omgeslagen in één grote bloed uitstorting.. Mn pols was natuurlijk ook super super gevoelig en daar kon ik ook niet zoveel mee doen dus ik voelde me een beetje een mongooltje.

Vrijdag avond lekker weer met Jeroentje film gekeken in bed. Hij heeft zijn enkelbanden gescheurd dus we zijn een lekker sneu stel dit weekend.

Zaterdagochtend lekker uitgeslapen en daarna met Jeroen naar de fysio gegaan! Yasssss hij mocht ingetapet worden en proberen te lopen. Wat een vooruitgang, gelijk een tafeltje geboekt bij Shabbu Shabbu en lekker met z'n tween uit eten geweest! Ik ging mijn verbandje er vandaag ook afhalen maar dat was niet het slimste plan.. een hele dot bloed kwam eruit. Ik ben vandaag goed met school bezig geweest, maar het moment waarop het schrijven van een essay letterlijk echt veel pijn gaat doen weetje dat je pols nog lang niet genezen is..

De volgende dag was het alweer zondag, wat de laatste dag van dit heerlijke weekendje thuis betekend. Vandaag lekker met jeroentje uitgeslapen en mn laatste dingetjes aan mijn essay veranderd. Het typen is voor mij nog steeds erg pijnlijk omdat ik mijn arm dan in een positie leg die niet echt bevordelijk is voor mijn pols en het gevoel geeft alsof mijn vel los gaat scheuren. Maaaaaar ik heb wel het verbandje eraf gehaald en het grootste gedeelte van de wond is dicht. Nog een klein stuk is open en erg kwetsbaar maar die bedek ik telkens met een pleister.

Mn elleboog is helaas nog bont en blauw en mn pols is erg gevoelig en mn spieren heel snel moe.. Maar al met al was het een heeerlijk weekend in Nederland. Vanavond om 9u vlieg ik weer terug naar Engeland waar ik dan nog precies 4 weken zit. Ik moet toegeven de tijd vliegt echt nu. Dit voornamelijk omdat ik het echt naar mijn zin begin te krijgen in Eastbourne.

Nou jongens dit was wel weer een leuke update dacht ik zo.
Tot de volgende keer,
heeeeel veel kusjes
Alyt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Alyt

Just keeping you up to date about all the travelling!

Actief sinds 29 Feb. 2016
Verslag gelezen: 1170
Totaal aantal bezoekers 3447

Voorgaande reizen:

29 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: