It's been waaaaaaaaay too long. - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Alyt Haanstra - WaarBenJij.nu It's been waaaaaaaaay too long. - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Alyt Haanstra - WaarBenJij.nu

It's been waaaaaaaaay too long.

Door: Alyt Haanstra

Blijf op de hoogte en volg Alyt

26 Maart 2016 | Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Goooooooood afternoon ma chéries,

wow, mijn oprechte excuus. Het is echt al veeeel te lang geleden dat ik een blog geschreven heb.
Ik geef jullie 3 redenen:
- druk
- gezondheid
- vriendje <3

eerst even frustratie eruit; aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahgrrrrr ik heb deze blog nou helemaal geschreven net en toen kon ik m niet opslaan en meh moet nu helemaal opnieuw typen en omg ben echt even gefrustreerd want dit is al de 3de keer dat dit gebeurd. haha

Okidoki dat terzijde; waar waren we gebleven. Het is letterlijk 2,5 week geleden dat ik een blog geschreven heb. Mijn oprechte excuus.
Basically wat ik gedaan heb is werken haha.

Mijn hoogtepunt deze afgelopen weken was mijn uitstapje naar London met mijn allerliefste vriendje. Hij was hier van zaterdag tot maandag vorige week. Echt zooo onwijs leuk.

Ik moest een hele vroege trein richting Gatwick hebben maar helaas lag de rechtstreekse verbinding eruit en moest ik eerst met de trein naar Brighton en toen op een raar station in Brighton uitstappen en vervolgens met een bus naar Gatwick. Maarja voor mij is die hele omgeving nieuw daar en het was 6u in de ochtend dus natuurlijk geen kip op de weg.. Stond ik dan met mn koffertje. Uhm goedemorgen weet u ook waar ik deze en deze bushalte kan vinden. Ik werd letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd maar met een bezweet hoofd en helemaal buiten adem heb ik het net gehaald en zat ik in de bus naar mn liefste vriendje.

En daar was die dan met z'n mooie ogen. Wat ontzettend fijn om weer met hem te zijn zeg. Heerlijke dagen gehad met z'n 2en. Zijn naar Camden Lock Market geweest wat echt geweldig was. Heerlijk eten en bijna alles gluten vrij dus voor mij echt een hemel op aarde. Ook hebben we de queenswalk gedaan van Tower Bridge naar Picadilly circus wat echt super leuk was want de laatste keer dat ik die deed was ik 16 en met mijn papa in London. Vor de rest de voor de hand liggende toeristische dingen met mn moppie, en heerlijk genoten van zijn aanwezigheid. Natuurlijk was maandag voor mij gevuld met heeeel veel tranen en heel veel: Neeeee schat ga niet bij me weg..

Ik heb er de afgelopen weken vaak aangedacht om permanent naar huis te gaan. Dit omdat mijn gezondheid niet helemaal op en top is hier. Mijn gluten reacties zijn heel erg heftig en ik ben constant ziek. Tevens zijn mijn darmen heel erg van slag en heb ik allerlei symptomen die erop duiden dat mijn schildklier een beetje aan het kutten is met mij (mijne werkt te traag). Volgende week ga ik daarom een paar dagen naar Nederland toe. Maar daarna kom ik weer terug om mijn verblijf af te maken.

Door deze omstandigheden ben ik er niet echt aaan toe gekomen om een blog te schrijven of had ik er niet echt zin in. Want ik doe niet zoveel en voelde me niet in de juiste state of mind haha. Work wise heb ik het echt heeeeeel erg naar mijn zin. My dearest Anton en Harry doen er alles aan om me zoveel mogelijk op mijn gemak te laten voelen en me goed te laten voelen. Zo krijg ik geregeld glutenvrije taartjes of cakejes op het werk en worden er ladingen met Cadbury chocolade repen aangevoerd. Als ik me niet lekker voel wordt er gelijk aangeboden om medicijnen te halen en of er een shift gecovered voor me kan worden. Haz and AMB i love you deeply for this and this is me being appreciative for all the times I didn't say thank you cause I'm a spoiled kid. Deze twee zijn letterlijk mijn grootste drijfveren om hier te blijven en samen met de andere collegas met wie ik veel werk creereren ze voor een super leuke sfeer.

Work wise heb ik het dus echt onzettend naar mijn zin. Ik vind het maken van cocktails echt suuuuuuper leuk en het werk zelf is gewoon echt leuk. Elke dag is weer een nieuwe uitdaging en elke dag leer ik weer zoveel nieuws. Telkens meer cocktails en drankjes die ik leer en ik vind dat echt zoo leuk. Ik merk gewoon aan mezelf dat ik ook echt interesse begin te krijgen in de verschillende soorten drank en dat ik het ook echt wil proeven allemaal (ik word langzaam een alcoholist sorry..) Dit weekend i het natuurlijk paasweekend, maar no worries want dat gaan we gewoon knallend doorkomen.

Naast het werken ga ik vaak drankjes doen met de bar squad wat echt super super gezellig is. NIet echt beneficial voor mijn gezondheid maar wel echt super leuk aangezien dat mijn enige moment van de dag is dat ik kan socializen met mijn collega's/vrienden.

Voor mij zijn de afgelopen twee weken erg snel gegaan maar gevuld met veel tranen en twijfel. Maar ik ben er wel achter gekomen dat de mensen hier en het werk toch wel echt onwijs leuk zijn. De groep met wie ik omga ik misschien heel klein en is zowat op 1 hand te tellen. Ze zijn echt kanjers allemaal. Na mijn paar dagen in Nederland kom ik dus terug naar Engeland voor de laatste weken.

Ik wou hier eigenlijk niks over schrijven of zeggen mar als er volgende week foto's op facebook komen over dat ik in Nederland ben krijg ik anders wel genoeg appjes dus hierbij een korte uitleg voor jullie haha.

Voor de rest heb ik het echt onwijs naar mn zin nog en kijk ik weirdly echt uit naar dit weekend en naar de komende dagen. Ook al werk ik 9 dagen achter elkaar aan ik vind het werk gewoon echt onwijs leuk!

Sorry dat mijn blog deze keer niet zo gevuld is met details of andere dingen en voornamelijk over de grote lijnen gaat.. Misschien minder leuk om te lezen, maar ik beloof dat ik volgende week een blog schrijf, waarschinlijk vanuit Nederland die weer iets gedetailleerder is.

Voor nu; dag lieve schatten, ik ga weer lekker aan het werk!

Tot volgende week.

A big old English kiss from me

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Alyt

Just keeping you up to date about all the travelling!

Actief sinds 29 Feb. 2016
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 3439

Voorgaande reizen:

29 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: