Why's my life so boooooooring. - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Alyt Haanstra - WaarBenJij.nu Why's my life so boooooooring. - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Alyt Haanstra - WaarBenJij.nu

Why's my life so boooooooring.

Door: Alyt Haanstra

Blijf op de hoogte en volg Alyt

10 Maart 2016 | Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Good afternoon mon cheries,

wauw dat is al een poos geleden dat ik een blogje geschreven heb.
Een week precies wel geteld.

Vorige week op deze dag was ik aan het vertellen hoe tof ik mijn eerste echte werk avond vond. Inmiddels een week later heb ik er wel heel veel werkdagen op zitten. Gisteren en vandaag waren mijn eerste dagen vrij sinds ik hier aan het werk gegaan ben. Maar ik had gisteren zelfs een beetje het gevoel van; nou ik wil wel aan het werk op zich.

Dit is een dus een onwijs goed teken!
Even kijken donderdag was mijn laatste update.
Vrijdag en zaterdag had ik een late dienst; van 6 tot sluit met mn royal fam Harry a.k.a Hazza. Geweldig ventje. Vrijdag heb ik overdag niet zoveel gedaan. Ben lekker naar de sportschool geweest en de stad in geweest. S'avonds dus lekker aan het werk. Ik dacht dat het niet zo druk zou gaan worden maar ik was uiteindelijk toch nog 02;15 thuis.

Marijke had de volgende dag weer een vroege dienst dus de wekker ging weer lekker vroeg. Voor mij was dat een teken om ook uit bed te gaan aangezien ik mijn dag vol had staan met afspraken. Zo ben ik naar de kapper geweest (biggest regret everrrrrr), tis best wel kort geknipt en niet echt mooi geknipt, de knip zit er nog in zeg maar hahah omg ik ben echt zo'n vago met zulke dingen beschrijven.. Well done Alyt haha.

Ook ging ik mijn nagels er af laten halen en allemaal andere dingen die niet echt de moeite waard zijn om hier in te zetten.. Eigenlijk heb ik best wel een saai leven, maar ik MOET een blog schrijven voor school. Maar sorry my lovers ik beleef niet zoveel. Ja op het werk wel opzich maar naast het werk niet echt; me is so boring.

Zaterdag weer om 02;15 thuis na het werk. Op zondag had ik een dienst van 12-22. Lekkere lange dagen maak ik hier, maar tis wel echt super leuk. De bar staff is echt geweldig en zij zorgen echt dat ik me hier thuis voel. Zondag dus de hele dag gewerkt. en ben s'avonds lekker vroeg gaan slapen want moest openen in mn eentje.

Zondag had één van mijn huisgenoten een ongeluk gehad op het werk en er was een stuk glas dwars door zijn hand heen gegaan. Hij moest naar het ziekenhuis en alles werd gehecht. Bij thuis komst ging het weer bleoden dus moest die weer terug naar het ziekenhuis. Inmiddels heeft die een operatie gehad want zijn pezen waren beschadigd etc, en hij mag nu 3 maanden niet werken. Poor little thing.. Echt jammer, waarschijnlijk gaat die terug naar Frankrijk. En hij is juist echt een toffe jongen.

Maar goed zondag dus de hele dag gewerkt. Maandag was wel een erg spannende dag voor mij.. Ik moest namelijk in mijn eentje openen. Ik dacht serieus toen ik zag staan dat ik moest openen dat ze helemaal gek waren geworden in hun hoofd. Hallo ik werk hier nog geen eens een week en nu wil je al dat ik ga openen?!?!? Maar het ging hartstikke goed. Zenuwachtig dat ik was stond ik daar om 10u bij de morning meeting tussen alle managers. Maar het is hier heel normaal dat je zo snel al opent. Maar echt onwijs tevreden dus. Maandag avond als een dooie op mn bed gevallen want had 12 uren gewerkt. Eigenlijk moest ik van 10-20 maar er was een grote Function en alleen Ryan en Anton waren aan het werk dus ik bood aan om ze te helpen, wit voetje halen alles haha.

Anyway ik was tot 10u aan het werk dus had totaal 12 uren gemaakt. De maandag avond was voor mij dus ook geen sportschool meer wat wel op de planning stond maar lekker een date met mijn bed die ik gemist had. Dinsdag mocht ik 2 uurtjes eerder naar huis omdat ik die dag ervoor dus langer gebleven was. Maar wederom was ik echt bekaf.. Ik dacht ja ga wel lekker sporten vanavond maar ik kon mijn slaap wel goed gebruiken.

Woensdag was ik dan lekker VRIJ!!!! in de ochtend op koffie date geweest met mijn main squeeze naar een zaakje waar ze gluten vrije taartjes hebben; jam jam jam jammmieeeeeeee. En daarna met Marijke naar Brighton gegaan want omg wij wouden naar Nandos. Na eventjes lekker gewinkeld te hebben (lees werkkleding; witte blousjes, panty's en zwarte rok) gingen we dan met goede moed naar de Nandos. Eenmaal aangekomen voelde ik me zo misselijk dat ik een paar happen gehad heb en toen moest ik het laten staan; mehhhhhh echt zo stom.. had er al de hele week naar uitgekeken. haha

S'avonds ging ik nog eventjes de pub in maarja geen avond eten en wel drank equals best aangeschoten.. gelukkig was ik vroeg thuis. Maarja natuurlijk een fortuin kwijt aan de taxi chaffeur want alyt en drank is ontzettend gul.. haha moest 4 pond betalen en zei ohh joh maak er maar 8 van haha.. domme ik.. maar goed.

Vanavond gaan we met het bar personeel naar de cocktail bar, echt onwijs veel zin in. De bar mensen zijn zooooo leuk, voor hun zou ik echt wel langer blijven. Wat me overigens gevraagd is; of ik langer wil blijven en of ik ook een fulltime baan wou, haha super lief. Verder vandaag naar de sportschool en omg reality check; jaaaaa ik moet met school bezig... en niet zo'n beetje ook mehh...

Naja wederom echt een saaie blog.. Ik beleef niet zoveel. HET SPIJT ME. Volgende week heb ik wel een leuke week! Ga lekker een paar nachtjes naar London. Maar jullie hoeven het natuurlijk ook niet te lezen als het saai is.

Ohja haha maandag was ik aan het werk met Anton op die function. En we schonken Sinaasappelsap. Nou iedereen weet wel hoe dat eruit ziet toch. Wij hadden serieus 3 mensen die vroegen: is this juice? dus ik zo: uhm yes. kreeg ik als antwoord een verbaasde; orange juice?! haha yes duh omg ik heb zo gelachen haha.

Naja ik laat het weer voor wat het is, genoeg gelult over niks!

Tot volgende week schatten.

Lots of love,
Alyt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Alyt

Just keeping you up to date about all the travelling!

Actief sinds 29 Feb. 2016
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 3446

Voorgaande reizen:

29 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: